کد مطلب: 256074
امام جمعه شهر اردل؛
مطالبه گري نق زدن و نا اميد کردن نيست
تاریخ انتشار : 1402/02/06 20:26:23
نمایش : 365
حجت الاسلام مجتبي محمدي گفت:مطالبه گري نق زدن و نا اميد کردن نيست،مطالبه‌گري يعني ديدن نقاط قوت و ضعف، ديدن پيشرفت‌ها و مشکلات و بيان راهکارهاي مناسب است.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام محمدي امام جمعه شهر اردل در نخستين نشست خبري با اصحاب رسانه و فعالين مجازي شهرستان ضمن برشمردن وظيفه امام جمعه در ايجاد و ارتقا گفتمان متعالي گفت: امام جمعه مدير اجرايي نيست ولي زبان گوياي مردم پيش مسئولين است.
محمدي افزود: معتقدم وظيفه اصلي امام جمعه بعد از پيگيري مطالبات مردم  ارتقا و ايجاد گفتمان صحيح و متعالي در شهرستان است.

وي با اشاره به تغيي مدل مطالبه گري گفت: مطالبه گري نق زدن و نا اميد کردن نيست،مطالبه‌گري يعني ديدن نقاط قوت و ضعف، ديدن پيشرفت‌ها و مشکلات و بيان راهکارهاي مناسب است.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد:در بحث مطالبه‌گري در شهرستان بشدت ضعف داريم چرا که نياز به ايجاد جريان‌سازي در موضوع مطالبات هستيم و اين اصلا در شهرستان موجود نيست.

حجت الاسلام محمدي  شرط به ثمر نشستن مطالبات را اولويت بندي مسائل و تمرکز و ايجاد جريان وگفتمان در موضوعات داراي اولويت‌دار دانست و افزود:
نگاه بايد ارتقا پيدا کند و در موضوع پيشرفت شهرستان متحد و هم گفتمان بود.

امام جمعه شهر اردل در پايان ضمن تشکر از حضور فعالين رسانه و مطالبه‌گري در اين جلسه خواست نسبت به ايجاد اتحاد گفتماني اصحاب رسانه در شهرستان و نقش امام جمعه پيشنهادات خود را در جلسه بعدي بيان نمايند.


انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg